Кошик 0
Список порівняння 0 Список бажань 0
Особистий кабінет
Меню
Наша адреса: Україна, м. Чернігів, вул. Толстого, буд. 155
Україна, м. Чернігів, вул. Толстого, буд. 155
Фактична адреса підприємства:
Україна, м. Чернігів, вул. Толстого, буд. 155

Електронна пошта:
sales@knapknap.com.ua
Телефони: +38(050)0359799
+38(050)0359799 +38(098)5944102 Замовити дзвінок

Повернення товару

Умови повернення та обміну товару


Наша компанія здійснює обмін і повернення меблів згідно законодавства України, зокрема Закону України «Про захист прав споживачів» від 15.12.1993 р.

 

Повернення обмін меблів належної якості:


1. Покупець має право на повернення або обмін придбаних меблів, належної якості, протягом 14 днів (не рахуючи дату покупки).

2. Поверненню та обміну підлягають меблі, що не були у вжитку і не втратили свого товарного вигляду, не мають пошкоджень: відколів, подряпин, потертостей.

3. Якщо меблі не збиралася і не встановлювалася, збережена цілісність упаковки і тари.

4. Якщо збережені всі ярлики, маркування та інструкції.

5. Якщо пред’явлені товарний чек або видаткова накладна, що підтверджують придбання меблів саме в нашому магазині.

 

Вартість меблів повертається повністю, за умови що меблі будуть доставлені ​​Покупцем самостійно на наш склад в м. Чернігові (вул. Антонія Печерського, буд. 155), не втративши свого товарного вигляду.

 

Якщо меблі були доставлені ​​нашою компанією або ви отримали безкоштовну доставку від нашої компанії, тоді транспортні послуги віднімаються від суми, яка повертається.

Гроші повертаються в день фактичного повернення меблів на склад нашої компанії (за умови самостійної доставки товару на наш склад), або протягом максимум 7 календарних днів (за умови безготівкової форми перерахування). Для отримання грошей покупцеві необхідно мати при собі паспорт і код, або надати повні банківські реквізити для безготівкового зарахування.

 

Не підлягають поверненню меблі:

– що вже збиралася і встановлювалася;

– з пошкодженнями, що виникли з вини покупця;

– виготовлені на замовлення покупця;

– що не були перевірені покупцем під час отримання: на відділеннях перевізника, під час самостійного забору замовлення на складі Knap Knap, або при доставці кур’єром (в такому випадку всі пошкодження, що будуть виявлені після отримання товару, вважаються такими, що виникли з вини покупця).

 

Меблі від Knap Knap мають гарантійний термін експлуатації12 місяців. Гарантійне обслуговування здійснюється при пред’явленні покупцем чека або видаткової накладної, що підтверджують придбання меблів саме в нашому магазині, та дотриманні правил збирання, встановлення та експлуатації меблів (вказані в інструкції до кожної моделі).

Гарантія не розповсюджується на:

– природний знос;

– механічні пошкодження сталися з вини покупця;

– ушкодження внаслідок неправильного монтажу і експлуатацією меблів;

– пошкодження, що виникли в результаті зміни конструкції або перевантаження;

– пошкодження, що виникли в результаті використання меблів не за призначенням.

 

Комплектність замовлених меблів, а також цілісність крихких елементів, перевыряэться покупцем самостійно під час отримання замовлення. Всі пошкодження або некомплектність, що будуть виявлені після отримання замовлення, вважаються такими, що виникли з вини покупця.

 

При виникненні проблеми зв’яжіться з нами зручним для Вас способом. Всі рекламації розглядаються протягом 5 робочих днів з моменту отримання звернення від покупця.

 

Також звертаємо Вашу увагу, що, відповідно до п. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач зобов’язаний:

1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем) документації на товар;

2) в разі необхідності роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця (виробника) або іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;

3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;

4) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару, дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки і передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товаром такого роду.