Умови повернення та обміну товару
Наша компанія здійснює обмін і повернення меблів згідно законодавства
України, зокрема Закону України «Про захист прав споживачів» від
15.12.1993 р.
Повернення обмін меблів належної якості:
1. Покупець має право на повернення або обмін придбаних меблів, належної
якості, протягом 14 днів (не рахуючи дату покупки).
2. Поверненню та обміну підлягають меблі, що не були у вжитку і не втратили
свого товарного вигляду, не мають пошкоджень: відколів, подряпин, потертостей.
3. Якщо меблі не збиралася і не встановлювалася, збережена цілісність
упаковки і тари.
4. Якщо збережені всі ярлики, маркування та інструкції.
5. Якщо пред’явлені товарний чек або видаткова накладна, що підтверджують придбання
меблів саме в нашому магазині.
Вартість меблів повертається повністю, за умови що меблі будуть доставлені
Покупцем самостійно на наш склад в м. Чернігові (вул. Івана Мазепи,
буд. 110), не втративши свого товарного вигляду.
Якщо меблі були доставлені нашою компанією або ви отримали безкоштовну
доставку від нашої компанії, тоді транспортні послуги віднімаються від суми,
яка повертається.
Гроші повертаються в день фактичного повернення меблів на склад нашої
компанії (за умови самостійної доставки товару на наш склад), або протягом максимум
7 календарних днів (за умови безготівкової форми перерахування). Для отримання
грошей покупцеві необхідно мати при собі паспорт і код, або надати повні
банківські реквізити для безготівкового зарахування.
Не підлягають поверненню меблі:
– що вже збиралася і встановлювалася;
– з пошкодженнями, що виникли з вини покупця;
– виготовлені на замовлення покупця;
– що не були перевірені покупцем під час отримання: на відділеннях
перевізника, під час самостійного забору замовлення на складі Knap Knap, або при
доставці кур’єром (в такому випадку всі пошкодження, що будуть виявлені після
отримання товару, вважаються такими, що виникли з вини покупця).
Меблі від Knap Knap мають гарантійний термін експлуатації – 12 місяців. Гарантійне
обслуговування здійснюється при пред’явленні покупцем чека або видаткової
накладної, що підтверджують придбання меблів саме в нашому магазині, та
дотриманні правил збирання, встановлення та експлуатації меблів (вказані в
інструкції до кожної моделі).
Гарантія не розповсюджується на:
– природний знос;
– механічні пошкодження сталися з вини покупця;
– ушкодження внаслідок неправильного монтажу і експлуатацією меблів;
– пошкодження, що виникли в результаті зміни конструкції або перевантаження;
– пошкодження, що виникли в результаті використання меблів не за
призначенням.
Комплектність замовлених меблів, а також цілісність крихких елементів, перевіряється
покупцем самостійно під час отримання замовлення. Всі пошкодження або
некомплектність, що будуть виявлені після отримання замовлення, вважаються
такими, що виникли з вини покупця.
При виникненні проблеми зв’яжіться з нами зручним для Вас способом. Всі
рекламації розглядаються протягом 5 робочих днів з моменту отримання звернення
від покупця.
Також звертаємо Вашу увагу, що, відповідно до п. 3 ст. 4 Закону України
«Про захист прав споживачів», споживач зобов’язаний:
1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами
експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем) документації на
товар;
2) в разі необхідності роз’яснення умов та правил використання товару – до
початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до продавця (виробника)
або іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;
3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та
дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в
експлуатаційній документації;
4) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання
товару, дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки і
передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі
відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих
методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.